loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات تعمیر یخچال

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 14:18


کمبود یا این که اختلال گاز یخچال فریزر
یک کدام از دیگر از مهمترین دلایل سوز و سرما نداشتن فریزر وستینگهاوس، نقص‌ در گاز تعمیر یخچال در مشهد سردخانه میباشد.

به خودی خویش گاز نباید معدود خواهد شد چون گاز در موتور یا این که کمپرسور و لوله های منحصر جریان پیدا می نماید. در صورتی‌که فریزر با کمبود گاز مواجه گردد یعنی در جایی از این چرخه نشتی وجود داراست.

برای حل ایراد مایحتاج میباشد مسلما آغاز نشتی گاز پیدا و رفع خواهد شد و آنگاه شارژ گاز فریزر صورت بپذیرد.

وقتی که گاز یخچال فریزر اختلال داشته باشد به دو شکل نمایش داده می شود:

سردخانه خنک و فریزر گرم
سردخانه و سردخانه گرم
در صورتیکه فریزر شما هر مورد از علائم بالا را داشت بایستی بلافاصله با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس تماس حاصل نمایید.

موفقیت الکترونیکی اساسی فریزر
همچون موتور، پیروزی الکترونیکی نیز از مهم‌ترین قطعات سردخانه است. در فریزر های وستینگهاوس تک تک فرآیندها به وسیله پیروزی الکترونیکی ایفا میگردد.

موفقیت الکترونیکی در اختیار گرفتن کل کارایی یخچال فریزر را بر ذمه داراست. به همین ادله چنانچه تک تک قطعات سردخانه تندرست باشد بایستی برای جستن و رفع ایراد موفقیت الکترونیکی را تحقیق نمود.
هنگامی که پیروزی یخچال فریزر تعمیر شود و خلل برطرف گردد یخچال فریزر همچون گذشته و قدیمی می‌تواند سرمای متبوع و دلخواه را داشته باشد.
صدای زیاد سردخانه
صدای زیاد یخچال فریزر همواره یک کدام از اشتباهات مهم هر یخچالی اعم از هر سبک و برندی میباشد. وقتی که فریزر در آشپزخانه صدای بلندی بدهد می‌تواند سبب ساز آزار اعضای خانواده گردد و متانت خانه را به هم بزند.

امروز میخواهیم انگیزه بروز و تولید صدای بلند یخچال و ساید بای ساید آمریکایی وستینگهاوس را تحقیق کنیم تا بتوانید مشکلاتان را برطرف کند.

فریزر آمریکایی وستینگهاوس Westinghouse
Westinghouse اسم کمپانی آمریکایی در زمنیه تولید ها اسباب الکترونیکی میباشد که در سال 1886 بوسیله جورج وستینگهاوس بنها گذارده شد.

یکی شایسته ترین و با دوام ترین تولیدات این موسسه یخچال فریزر است. فریزر های کمپانی وستینگهاوس دارنده غایت توان و چگونگی نسبت به رقبای آسیایی و اروپایی خویش است.

در سال های اخیر کمپانی وستینگهاوس با ساخت و ساز نسل نو و هوشمند ساید بای ساید، توانسته میباشد حدودا نیمی از بازار ایالات متحده را در مسئله یخچال فریزر در چنگ بگیرید.

یخچال فریزر های وستینگهاوس به سراسر جهان صادر میگردند. در جمهوری اسلامی ایران نیز یخچال فریزر های وستینگهاوس وجود دارا‌هستند البته به انگیزه ارزش بالای آن ها، صرفا نادر اشخاصی میتوانند این فریزر ها را خریداری کنند.

کدام سبک از سردخانه های وستینگهاوس صدای متعددی می‌دهند؟
صدای زیاد فریزر به هیچ وجه ربطی به سبک فریزر ندارد. چون کلیه سبک های یخچال فریزر از قعطات مشابهی درست شده اند که فساد آن‌ها قادر است یاور با صدا باشد.

انگیزه بروز صدای آزار دهنده سردخانه وستینگهاوس چیست؟
برای مثال شایع ترین انگیزه های بروز صدای زیاد فریزر وستینگهاوس می شود به مفاد تحت اشاره کرد:

صدای حرفه های سردخانه
صدای موتور یا این که کمپرسور
گاز فریزر
صدای حرفه های سردخانه
رشته کندانسور (condenser fan

رشته (Fan) های سردخانه مثلا مطرح ترین انگیزه صدای زیاد فریزر وستینگهاوس هستند. وقتی که رشته ها در گیر خلل و خلل می گردند صدای بسیار آزار دهنده ای می‌دهند.

برای حل خلل صدای زیاد رشته های فریزر مایحتاج میباشد که قطعا تکنیسین تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس حرفه را نظارت کند و در شکل نیاز آن را تعمیر یا این که ردوبدل نماید.

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 15:12


یکسره فعالیت کردن یخچال فریزر
یکسره عمل کردن فریزر ساید بای ساید سامسونگ

یکی‌از معمول ترین علائم کمبود گاز یخچال فریزر، یکسره شغل کردن سردخانه میباشد. چون به انگیزه کمبود گاز یخچال فریزر نمی تواند سرمای مراد گردیده را به دست آورد و در فیض موتور یخچال فریزر برای رساندن سردخانه و یخچال فریزر به دمای منظور گردیده می بایست بیشتر عمل نماید و تایم استراحت کمتری تعمیر یخچال در مشهد داشته باشد.

در فیض شاهد یکسره شغل کردن سردخانه Frigidaire خوا هیم بود. شایسته ترین عمل این میباشد که سردخانه را بی صدا نمایید و با نمایندگی مجاز تعمیرات یخجال فریجیدر تماس حاصل نمایید.

چون هر چقدر موتور یا این که کمپرسور بیشتر شغل نماید ارتفاع قدمت آن کمتر می‌گردد و احتمال سوختن موتور وجود دارااست.

عدم یخ سازی سردخانه
یخساز سردخانه

یکی از دیگر از علائم کمبود گاز یخچال فریزر فریجیدر، عدم یخ ساختن است. این گزینه مخصوصا در سردخانه های سبک ساید بای ساید بیشتر به چشم میخورد.

چون یخساز سوز و سرما را از سردخانه میگیرد و در‌حالتی که سرمای سردخانه معدود باشد بر روی یخ ساختن فریزر اثر میگذارد.

خلا سرمای مطلوب
دلایل سوز‌و‌سرما نداشتن یخچال و ساید بای ساید

زیرا گاز فریزر استدلال سرمای فریزر است کمبود گاز بر روی سرمای فریزر اثر میگذارد. او‌لین موقعیت کمبود سوز و سرما متوجه بخش یخچال فریزر است.

چون سوز و سرما آغاز به یخچال فریزر و بعد از آن به نصیب سردخانه وارد می گردد. زیرا سوزوسرما معدود میباشد در فیض فقط یخچال فریزر خنک میشود و بخش فریزر خنکی مقداری خواهد داشت.

یخچال فریزر خنک سردخانه گرم
انگیزه یخچال خنک و یخچال فریزر گرم چیست؟

همان طور که در صدر بیان شد در صورتی دیدید که بخش یخچال فریزر یخچال فریزر شما عالی عمل می نماید و سرمای مناسبی داراست ولی بخش فریزر گرم میباشد میتواند به خیال و خاطر کمبود گاز باشد.

البته توصیه میکنیم که به طبع قطعات دیفراست بایستی به وسیله تکنیسین پژوهش شود. در مواقعی دلیل عدم سرمای فریزر، فساد قطعات دیفراست میباشد.

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 16:42


بررسی کامل موتور یا کمپرسور یخچال
با بررسی دقیق موتور یا کمپرسور یخچال می توان از سالم بودن و یا سالم نبودن موتور اطمینان حاصل نمود. همچنین علت داغ شدن موتور یخچال نیز با تعمیر یخچال در مشهد بررسی آن قابل فهمیدن می باشد.

بررسی گاز یخچال
در سرویس یخچال ویرپول توسط تکنیسین تعمیرات یخچال Whirlpool گاز یخچال نیز اندازه گیری می شود.

اگر میزان گاز یخچال کم شده باشد باید از خدمات شارژ گاز یخچال استفاده نماید. لازم به ذکر است که گاز یخچال باید دقیق باشد و اگر گاز یخچال زیاد باشد باعث برفک زدن در پشت یخچال می گردد.

بررسی سرمادهی و سرما سازی یخچال
لازم است که میزان سرمادهی یخچال توسط تکنیسین کاملا بررسی گردد. باید تمام عوامل سرما سازی یخچال از جمله فن ها بررسی شوند.

تمیز کردن گرد و خاک موجود در پشت یخچال
وجود گرد و خاک زیاد بر روی کندانسور باعث می شود که سرمای یخچال کاهش پیدا کند. همچنین اگر گرد و خاک زیادی بر روی فن ها قرار گیرد باعث بروز صدای زیادی می شوند.

بررسی سالم بودن فیلتر های آب
فیلترهای آب یخچال های ساید بای ساید باید به صورت دوره ای هر 6 ماه یکبار تعویض شوند. تکنیسین تعمیرات یخچال ویرپول با بررسی فیلترها می تواند متوجه شود که نیاز به تعویض فیلتر می باشد یا خیر.

تست یخساز و دیسپنسر آب
یخساز یا Ice Maker باید حتما بررسی شود تا در صورت وجود هر مشکلی حتما ایراد برطرف گردد.

همچنین دیسپنسر یا آبریز یخچال نیز باید بررسی شود تا اگر آب آهسته از آبریز خارج می شود (علت خروج آهسته آب از آبریز یخچال) حتما مشکل بررسی و رفع گردد.

بررسی دقیق سنسور های یخچال
در یخچال های هوشمند جدید از سنسور برای تشخیص دما و سرمای یخچال استفاده شده است. خرابی سنسورها موجب می شود که یخچال در کارایی خود ضعیف عمل کند و حتی اصلا قابل استفاده نباشد.

رفع صدای زیاد یخچال
صدای زیاد یخچال مشکل و ایراد اصلی در هر یخچال می باشد. صدای زیاد یخچال بیشتر به خاطر خرابی فن ها یا موتور می باشد.

باید تکنیسین تعمیرات یخچال ویرپول به صورت دقیق مشکل را بررسی نموده علت اصلی صدای آزار دهنده یخچال را پیدا نماید و رفع کند.

بازدید : 5
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:20


نحوه های پرهیز از یکسره فعالیت کردن فریزر
به طبع هر مشکلی که پیش میاید هم راه‌حل داراست و هم می‌اقتدار پیش از حادثه افتادن خلل از آن جلو گیری کرد. از جمله برای پرهیز از ایراد یکسره عمل کردن فریزر تعمیر یخچال در مشهد بکو سفارش میشود مفاد ذیل را رعایت فرمائید.

درب سردخانه را به صورت مداوم گشوده و بسته نکنید.
از سلامت بودن اتصالات موفقیت الکتریکی مطمئن گردید.
لوله های کندانسور را به مرتبا منزه نمائید.
سردخانه را در فضا گرم و در معرض روشنایی خورشید قرار ندهید.
از گذاشتن مواد غذایی گرم در سردخانه خوددای نمایید.
خدمت زمان ای فریزر که هر 6 ماه یکبار یا این که یک‌سال میباشد را ایفا دهید.
سوز و سرما نداشتن فریزر
ما از فریزر خویش انتظار سوز‌و‌سرما و خنک سازی داریم. هنگامی که فریزر از حیث سوز و سرما سازی در گیر خلل خواهد شد سبب از فی مابین رفتن مواد غذایی در سردخانه می‌گردد.


سیکل سوز و سرما سازی در فریزر مشتمل بر یک‌سری مرحله میباشد که سبب ساخت سوز و سرما میشود.

در صورتی برای هر کدام از قطعات سوز و سرما ساز مشکلی ساخت و ساز خواهد شد بی‌شک تک تک سوزوسرما سازی یخچال فریزر یا این که یخچال از فعالیت می افتد.

انگیزه های سوز‌و‌سرما نداشتن یخچال فریزر بکو
فساد موتور یا این که کمپرسور
ایراد در گاز فریزر
فساد حرفه ها
فساد روزنه دمپر
دمای نامناسب یخچال فریزر
فساد قطعات دیفراست
موفقیت الکترونیکی اساسی
فساد موتور یا این که کمپرسور سردخانه
ارزش موتور یا این که کمپرسور فریزر

همان طور که میدانید موتور یا این که کمپرسور سردخانه از مهمترین قطعات سوز و سرما ساز در فریزر میباشد. موتور یا این که کمپرسور با فشرده کردن گاز و جابجایی آن در لوله های کندانسور و جریان در اواپراتور فریزر سبب ساز ساخت و ساز سوز‌و‌سرما میشود.

وقتی که موتور از کمپرس می افتد یا این که موتور می سوزد دیگر گاز بضاعت و توان فشرده شدن و منبسط شدن را ندارد که در فیض آن گازی در لوله ها جربان پیدا نمی نماید و در فیض سرمایی ساخت نمیشود.

برای حل خلل موتور یخچال فریزر می بایست بده بستان گردد. توصیه می‌کنیم نوشته‌علمی بها موتور یخچال فریزر بکو را رسیدگی فرمایید.

بازدید : 10
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 15:46


پوسیدگی درب سردخانه ساید بای ساید
متاسفانه یکی‌از بدترین اتفاقاتی که میتواند برای یخچال فریزر های ساید بای ساید چهره دهد این میباشد که کنار لولوها و تحت دیسپنسر یا این که آبسردکن، پوسیدگی هایی مشاهده می شود. این پوسیدگی ها به گذر زمان فرصت به مجموع بدنه سردخانه تعمیر یخچال در مشهد شیوع می نماید.

وقتی که پوسیدگی یا این که زنگ زدگی بر روی درب قرار گیرد صرفا بوسیله مواد خاصی رفع می‌شود و همینطور موردنیاز میباشد پس از رفع پوسیدگی مجددا با رنگ و ابزار اختصاصی ادغام رنگ خودش بر روی محل پوسیدگی صورت بپذیرد.

آیا تا اکنون اندیشه نموده اید که می اقتدار پوسیدگی درب را سوای بده بستان کلی درب برطرف نمود؟ آری این قابلیت و امکان وجود داراست و حتی میتوانید رنگ اساسی درب را خودتان انتخاب نمائید و قابلیت و امکان تغییر تحول رنگ درب سردخانه به سادگی برای شما قابلیت پذیر میباشد.

با رفع پوسیدگی درب دیگر پوسیدگی نمی تواند مجموع درب را آلوده و کثیف کند. همینطور شایسته ترین راه‌حل برای کاهش هزینه تعمیر درب همین گزینه میباشد.

برای دوستان عزیزی که در شهرستان هستند نیز نشانی پستی کمپانی داده می‌شود تا به وسیله باربری درب را به کمپانی ارسال نمائید.

فرصت تعمیر پوسیدگی به معیار پوسیدگی و رنگ درب بستگی داراست. در شرایطی که مشتری بخواهد آحاد رنگ درب عوض شود یه خرده وقت گیر خواهد بود. البته به طور معمولی و متد طی 12 ساعت فعالیت تعمیر پوسیدگی رفع می‌گردد و درب برای نصب بر روی فریزر بوسیله تکنیسین های به محل نشانی مشتری جابجایی داده میشود.
آیا تعمیر پوسیدگی دب و بدنه سردخانه مستمر است؟
آری ما در به نحوی عمل تعمیرات درب را جاری ساختن میدهیم که تا بیشتراز 20 سال دوام داشته باشد. در حالی که با خرید درب جدید و تازه ممکن میباشد صرفا پس از 2 سال دیگر مجددا پوسیدگی بر روی سردخانه ساخت و ساز گردد و مجددا بدون چاره به ردوبدل یا این که تعمیر درب گردید.
.

درب های فریزر های ساید بای ساید دارنده شیوه برق، به رنج قابل تعمیر میباشند. ولی سبک هایی که دارنده راه و روش مخمر می‌باشند نیز دارنده تعمیرات رنج می باشند.

بازدید : 8
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 16:33


یخچال فریزر بکو Beko ایجاد کرد کجاست؟ آیا این پرسش برای شما نیز اتفاق افتاده میباشد که سردخانه یا این که ساید بای ساید Beko که دارید به کار گیری میکنید تشکیل داد کدام مرز و تعمیر یخچال در مشهد بوم میباشد؟ پس با ما همدم باشید.

سردخانه بکو Beko تشکیل داد کجاست؟

یخچال فریزر بکو ایجاد کرد ترکیه میباشد، این مجموعه که یک مارک جهانی نیز می‌باشد و یک کدام از برندهای شناخته گردیده جهانی در عرصه ایجاد یخچال فریزر‌های کیفیت عالی می‌باشد که بر اساس هر ذوق‌ای تولیداتش را روانه بازارا می‌نماید.

فریزر‌های بکو هم از دید پیاده سازی و هم از دید چگونگی و کارآمد بودن می‌اقتدار اظهار‌کرد یک مال بی‌نقص و بصرفه میباشد. در فریزر‌های بکو با فناوری‌های بروزی که بکار گرفته گردیده بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی میشود که یک امتیاز مثبت برای فریزر‌های کمپانی بکو به حساب می آید.

تاریخچه کمپانی بکو Beko
کمپانی بکو (Beko) یک کدام از تولیدکننده‌های برنده در موضوع ساخت اثاثیه خانگی است. این مارک در سال 1967 بوسیله شخصی به‌اسم وهبی‌کوچ که اصولا نهاد‌گذار کوچ هلدینگ بود در شهر استانبول ترکیه احداث شد.

کمپانی بکو با توسعه مرحله‌ای خویش توانست آوازه خویش را دوچندان نماید و در سال 2004 تا جایی اقتدار گرفت که چیره شد در آلمان کمپانی بزرگی همانند گروندیک را بخرد و آن‌گاه سهم بزرگی از ساخت تلویزیون اروپا را در چنگ خویش گرفت.

یکی‌از رقبای اساسی کمپانی بکو در آن فرصت کمپانی وستل بود. سپس در سال 2009 کمپانی بکو با کمپانی آرچلیک ترکیب شدند و اقتدار این مجموعه را چندین موازی کردند.

اکنون کمپانی بکو یکی‌از کمپانی‌های بلندمرتبه در ساخت‌و‌ساز تولیدها خانگی میباشد که مشتمل بر ساخت فریزر، تلویزیون، ماشین خرقه‌شویی، ماشین کاسه‌شویی میباشد.

در پی به معرفی هر کدام از این تولیدات و همینطور چگونگی و ارزش آن ها میپردازیم با ما یار و همدم باشید.

سردخانه‌های بکو Beko
سردخانه‌های بکو مثلا محصولاتی میباشد که با کیفیت و طبق استانداردهای روز عالم ساخته میگردند همینطور از نگاه ظاهری پیاده سازی شیک و بروزی دارااست که اعتنا خیلی از مشتری‌ها را به جلب می‌نماید ولی فقط چگونگی و پیاده سازی کفایت نمیکند، می بایست مشاهده کرد که عملکرد سردخانه در چه حد میباشد و یا این که می‌قدرت تحت عنوان یک تعیین مطلوب سردخانه بکو را گزینش کرد؟

یخچال فریزر ساید بای ساید بکو سبک GNE162423ZE
سردخانه ساید بای ساید بکو سبک GNE162423ZE

فریزر ساید بای ساید بکو سبک GNE162423ZE یک کدام از مالامال فروش‌ترین تولیدات کمپانی بکو میباشد. قابلیت و امکان‌هایی که‌این یخچال فریزر دارااست مشمول سیستم ضد برفک، منزلت مصرف انرژی این فریزر استیل رنگ +Aمی‌باشد، دارنده محیط مینی توشه، غربال های بهداشتی و تصویه و تکنولوژی Active Fresh Blue L ight از مطرح ترین مزیت‌های ویژه این فرآورده محسوب می گردند، وسعت کلی فریزر و یخچال فریزر 616 لیتر هست.

در‌این سبک از فریزر بکو برای نوروروشنایی باطن سردخانه از چراغ‌های LED مصرف شده ایت که به کاهش مصرف انرژی امداد می‌نماید و این سبک نیز از یک یخ‌ساز و آبسردکن بهره مند است که منبع داخلی خویش را به طور خود کار مالامال می‌نماید که در هر هنگامی برای شما آب به طور کامل تصفیه گردیده و یخ بهداشتی را آماده نماید.

ارزش این سردخانه در بازار کنونی 48.000.000 میلیون تومان میباشد.

بازدید : 5
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 11:28


خطاها و مشکلاتی که معمولا برای درب یخچال فریزر‌ها صورت میدهد، زیاد نیستند یعنی تنها دربرگیرنده یک‌سری گزینه می‌باشند که در تحت آن‌ها‌را تعمیر یخچال در مشهد ذکر می کنیم:

پوسیدگی
شکستگی
زنگ‌زدگی
فرو رفتگی
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که مطمئن نباشید از اینکه فی مابین تعمیر و ردوبدل درب فریزر کدام یک را گزینش نمایید. ولی قابل ذکر میباشد که در صورتی‌که درب سردخانه در گیر شکستگی و جراحت دیدگی متعددی گردیده باشد مطلقا درب را بده بستان کنید البته در شرایطی که مبتلا پوسیدگی، زنگ‌زدگی و یا این که فرو رفتگی گردیده باشد توصیه می کنیم که درب فریزر را تعمیر فرمائید.

اما یک‌سری خطاها دیگری هم برای درب سردخانه بوجود می آید مثل بسته نشدن درب سردخانه. وقتی که درب سردخانه بسته نمیشود منجر می شود که جریان هوای سرد و سوز‌و‌سرما جانور در سردخانه به خارج از فریزر نبی گردد که‌این خویش منجر وجود ایراد دیگری از موتور یا این که کمپرسور سردخانه می‌گردد.
انگیزه بسته نشدن درب سردخانه BOSCH چیست؟
انگیزه بسته نشدن درب یخچال فریزر BOSCH چیست؟بسته نشدن درب سردخانه BOSCH به یک سری انگیزه میباشد که در پی به آنها میپردازیم. ولی پیش از آن مورد نیاز میباشد نکات مهمی را در ارتباط با نگه‌داری و مواظبت از درب فریزر را به شما یاد آوری کنیم.

پاک کردن مداوم سطح ها یخچال فریزر به عنوان مثال درب یخچال فریزر
تراز کردن یخچال فریزر
از گشوده گذاشتن درب یخچال فریزر برای زمانبر‌برهه زمانی جلوگیری فرمایید.
پاک کردن ماهیانه نوار لاستیکی بدور درب
از بارگیری بیشتراز اندازه مواده غذایی در فریزر جلوگیری نمایید.
مواقعی که گفته شد فقط بخاطر این بود که در جهت مواظبت از یخچال فریزر رعایت نمایید. چون با رعایت این نکات میتوانید از بروز بعضا از ایرادات احتمالی خودداری نمایید.
از انگیزه‌های بسته نشدن درب یخچال فریزر BOSCH می توانیم:
فساد نوار لاستیکی به دور درب
فساد لولای درب
منزه نبودن لاستیک یا این که درزگیر درب
تراز نبودن یخچال فریزر
اشاره کنیم. برخی اوقات خرد‌ترین جزئیات میتوانند که نقص‌ بزرگی را به‌وجود بیاورند، نکته مثبت این کلام یعنی نادیده نگرفتن. یخچال فریزر هم دقیقا همچنین میباشد نباید نادیده گرفته گردد زیرا از اساسی‌ترین اثاثیه آشپزخانه میباشد و عدم وجود آن بسیار دشوار خواهد بود. چرا‌که صرفا وجود یک خلل خرد و ناچیز میتواند تاثیر منفی بر کارایی یخچال فریزر داشته باشد.

بازدید : 8
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 11:38


به چه شکل از لرزش یخچال فریزر بوش هنگام پر‌نور و سکوت شدن دوری کنیم؟
ارتعاشات کف را از فی مابین تعمیر یخچال در مشهد ببرید.
با تمرکز حرفه ها و کمپرسور را پاک فرمائید.
همت فرمایید که از فوم صوتی به کارگیری فرمائید.
برای فریزر یک محیط چوبی صحیح نمائید.
سردخانه خویش را از درون به وضعیت ضد صدا تهیه و تنظیم فرمایید.
نگذارید که یخچال فریزر خلأ بیش تر از حدی داشته باشد و آن را به اندازه نیاز مالامال نمایید.
سردخانه خویش را جا به جا نمایید.
چرا فریزر BOSCH صدای وزوز مانندی دارااست؟
تعمیر و محافظت سردخانه مشتمل بر پاک کردن کویل یا این که سیم پیچ های کندانسور که در پشت سردخانه جای‌دارد میباشد.

ما در نوشته‌ی علمی صدای سوت کشیدن یخچال فریزر BOSCH به اکثری از عواملی که در بروز این نقص‌ نقش دارا هستند اشاره کرده ایم.

وقتی که‌این سیم پیچ ها از گرد و غبار پوشیده می شوند همت خویش رات برای خنک کردن نصیب داخلی سردخانه بیشتر می‌نمایند و در فیض این کارایی برای خنک کردن صدایی بلند و وزوز مانند ساخت می گردد.

ولی آیا این صدای وزوز خطر دور از شوخی در‌پی داراست؟ نه. در اکثر مواقع وزوز کردن یخچال فریزر ایراد خاصی وجود ندارد و خویش به خویش قابل رفع میباشد. اما در صورتیکه این صدا ادامه یافت می بایست پژوهش و رفع خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر BOSCH
تعمیرات موتور سردخانه سامسونگ SAMSUNG
همان گونه که می دانید موتور یا این که کمپرسور یخچال فریزر جزو مطرح ترین بخش های یخچال فریزر هست که نقش مهمی در یخچال فریزر انجام می نماید. مداقه موتور به قدری میباشد که به آن قلب یخچال فریزر نیز گفته می‌گردد.

کمپرسورهای فریزر به دو گروه قابل تقسیم میباشند، کمپرسورهای اینورتر و کمپرسورهای کهن. مسلما این دو نوع کمپرسور تفاوت هایی با هم دارا‌هستند که به‌دنبال بیشتر به توضیح در ارتباط با آن می پردازیم.

کمپرسورهای اینورتر یخچال فریزر
کمپرسورهای اینورتر از جنبه های متفاوتی با کمپرسورهای کهن تفاوت دارا هستند. خصوصیت‌های این نوع از کمپرسور به طور ذیل میباشد:

کمپرسورهای اینورتر میتوانند در وضعیت دمایی گوناگون، دما خویش را تهیه کنند.
این نوع کمپرسورها خلاف کمپرسور های سابق قابلیت و امکان اثبات نگه داشتن دمای فریزر را نیز دارا‌هستند.
این قطعه دقیقا عملکردی شبیه با یک عجله دهنده دارااست که با سرعت خطی در موقعیت متفاوت می تواند سرعت خویش را تغییر و تحول دهد.
این نوع موتورها در فصول گوناگون کارایی گوناگون دارا‌هستند، در فصل سوز‌و‌سرما سرعت معدود و در فصل گرما سرعت بیشتری را صرف سرد کردن فضای داخلی سردخانه می‌نمایند.

بازدید : 7
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 12:34


تعمیر موتور یخچال فریزر ایستاده GE
سبک ایستاده یخچال فریزر های جنرال الکتریک که تنها برای سوپر مارکت ها و دکان های استعمال میشود، ممکن میباشد بخاطر وجود دست اندرکاران متفاوت در گیر اختلال گردیده و موتور آن به تعمیر نیاز داشته باشد. ولی همان گونه که می‌دانید تعمیر سردخانه فروشگاهی یا این که ایستاده شغل هر کسی وجود ندارد و نیاز به تخصص تعمیر یخچال در مشهد فنی داراست.

تعمیر موتور یخچال فریزر ویترینی General Electric
یخچال فریزر ویترینی از گونه های سبک های فریزر جنرال الکتریک میباشد. یخچال فریزر های ویترینی بیشتر سعی در این دارا هستند که تولید ها جانور در یخچال فریزر را در معرض روئت کرد قرار دهند. همینطور یخچال فریزر های ویترینی به دو قسمت قابل تقسیم میباشد.

شمارنده گرم و شمارنده سرد از بخش های فریزر ویترینی میباشد. شمارشگر گرم منحصر به فرد غذاهای پخته گردیده مثل پیتزا و لازانیا است اما شمارشگر سرد مختص حفظ مواقعی مثل شیرینی و دسرها هستند. اما شایان بیان میباشد که یخچال فریزر های ویترینی نیز اشکال مختلفی دارا هستند.

برای مثال ایرادات متداول فریزر های ویترینی عبارتند از:

داغ شدن بدنه و موتور یخچال فریزر
فساد موتور یخچال فریزر
سرد نبودن یخچال فریزر
یکسره شغل کردن
معیوب شدن سیستم دیفراست
با سپری شد فرصت و عمل کرد بسیار از یخچال فریزر، ممکن میباشد در تاثیر فشار زیاد یا این که به هر استدلال دیگری به موتور یا این که کمپرسور سردخانه صدمه وارد خواهد شد. در‌این‌صورت شما ناچارید موتور یخچال فریزر خویش را تعمیر فرمایید که ایفا اینگونه کاری نیاز به حرفه ای است.

تعمیر موتور فریزر شیشه خم GE
یکی از دیگر از سبک های یخچال فریزر فروشگاهی جنرال الکتریک، سبک سردخانه شیشه خم میباشد. مفاد به کار گیری از یخچال فریزر های شیشه خم بیشتر در عرصه شیرینی فروشی شکل میگیرد. سبک یخچال فریزر شیشه خم ظواهر بسیار زیبایی دارااست، درین سبک صفحه های شیشه ای خم گردیده و نورپردازی های خوشگل در هر طبقه به فعالیت گرفته گردیده‌است.

کمپرسور یخچال فریزر شیشه خم جنرال الکتریک ممکن میباشد بخاطر وجود دلایل مختلفی مثل نداشتن سوز‌و‌سرما، جراحت دیدگی و ارتفاع قدمت بالا مبتلا ایراد گردیده و به‌تدریج از فعالیت بیافتد. حتی احتمال اینکه در برخی موردها موتور سردخانه در گیر سوختگی خواهد شد نیز وجود داراست.

تعمیر موتور سردخانه پرده هوا GE
از مثال سردخانه هایی که بسیار در مغازه ها آیتم به کار گیری قرار میگیرد، یخچال فریزر های سبک پرده هوا می‌باشند. این سبک از یخچال فریزر ها به سه نوع:

پرده هوای ایستاده
پرده هوای کمدی
پرده هوای قفسه ای
تقسیم میشوند. سردخانه های پرده هوا رو گشوده می‌باشند و بیشتر برای ارائه اشکال آب میوه ها، صیفی جات و مواد غذایی متفاوت در مغازه به عمل گرفته میشوند. برای چنین سردخانه ها، معمولا موتور یا این که کمپرسور آن در موتورخانه نصب می‌گردد. در‌این حالت هیچ صدایی در گوشه و کنار ساخت و ساز نمی نماید.

بازدید : 7
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 10:30


زنگ زدگی درب یخچال فریزر هیتاچی
یکی‌از خطاها ناخوشایندی که با سپری شد مجال برای فریزر صورت می دهد، زنگ زدگی درب فریزر میباشد. رطوبت برهان مهم به وجود داخل شدن زنگ زدگی میباشد. هنگامی که شما در هم اکنون به کار بستن از دیسپنسر یا این که آبریز سردخانه می‌باشید، قابلیت و امکان دارااست قطرات آب بر روی بخش دیسپنسر و درب پخش شوند و به گذر زمان مجال در صورتی سطح درب کم آب نشود زنگ زدگی به طور لکه‌های نارنجی صورت تعمیر یخچال در مشهد می دهد.

از روش‌های مختلفی می‌اقتدار برای رفع زنگ زدگی بهره برد. زنگ زدگی در حالتی که که معدود باشد با یک تعمیر معمولی قابل رفع میباشد. البته چنانچه زنگ زدگی بیشتراز اندازه باشد طوری که تعمیر جوابگو نباشد، می بایست درب فریزر بده بستان خواهد شد که هم از لحاظ هزینه و هم از نگاه فرصت، بسیار وقتگیر و هزینه بر میباشد. درصورتی که میخواهید از به وجود داخل شدن اینگونه مشکلی پیشگیری نمایید کافیست بازدارنده از مرطوب شدن سطح درب و بدنه فریزر گردید.

پوسیدگی درب فریزر هیتاچی
پوسیدگی درب فریزر به نسبت زنگ زدگی درب خلل دور از شوخی‌تری میباشد. مجال متعددی ارتفاع میکشد تا پوسیدگی صورت دهد البته پوسیدگی وقتی که استارت خواهد شد در لایه‌های تحت رنگ آغاز به جلو رفتن می‌نماید تا اینکه نصیب‌های ‌متعددی از درب را پوسیده نماید. در بیشترین مورد ها پوسیدگی از نصیب آبریز یا این که دیسپنسر آغاز می‌گردد به انگیزه اینکه این بخش مدام در معرض رطوبت بی واسطه جای دارد.

فساد لولاهای درب سردخانه هیتاچی
لولاهای درب سردخانه

از سایر ایرادات رایج درب فریزر هیتاچی، فساد و هز شدن لولاها است، که دلایل مختلفی دارااست. لولاهای فریزر ممکن میباشد بخاطر تراز نبودن درب هز گردیده و به گذر زمان مبتلا شکستگی و جراحت دیدگی شوند. البته این صرفا خلل برای لولای درب وجود ندارد، بلکه لولاهای درب در شرایطی‌که در معرض رطوبت قرار بگیرند به گذر زمان بر تاثیر پوسیدگی در گیر شکستگی می شوند.

تعمیر اشتباهات مرتبط با لولاهای درب فریزر فقط با ردوبدل لولاها قابل اجرا میباشد. برای دوری از به وجود وارد شدن اینگونه قوانینی عالی میباشد درب سردخانه را تراز فرمایید و به طور زمان‌ای روغن کاری آن را اجرا دهید.

اعتنا! در مواردی که لولای درب شکستگی داراست، سریعا نسبت به خالی کردن توشه قفسه‌های درب سردخانه مبادرت نمائید.
زخم دیدگی نوار لاستیکی درب فریزر
نوار لاستیکی بدور درب سردخانه هیتاچی، التفات اکثری در سردخانه دارااست و بسیار کاریردی و ضروری میباشد. گاها بر تاثیر دست اندرکاران متعدد در گیر جراحت دیدگی گردیده و به‌دنبال آن اشتباهات جدیدتری به وجود می آیند. در شرایطی‌که نوار لاستیکی درب اختلال داشته باشد و سعی معمولی خویش را از دست دهد، موجب بیرون شدن سرمای داخلی فریزر گردیده و به گذر زمان فضای داخلی یخچال فریزر گرم میگردد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 1313
  • بازدید کلی : 1496
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی